Bestuur ’20-’21

Het XVIIIe bestuur der SV ¿Ouisí?
Voorzitter: Dylan Fama
Secretaris: Lisette Tseng
Penningmeester: Jeroen Sentjens

Dylan Fama

Ik ben Dylan Fama, tweedejaars bachelor student Spaanse Taal en Cultuur. Na het wonen en reizen in Latijns-Amerika was dit de beste stap, en zonder spijt! Nu hoop ik de toegankelijke voorzitter te zijn waar iedereen zijn babbeltje tegen wilt houden.

Wat doe ik eigenlijk als voorzitter? Nou ja, een beetje leuk doen. Verder ben ik de eindverantwoordelijke voor hetgeen gebeurd binnen de vereniging, leid ik vergaderingen, presenteer ik ALV’s en ben ik de spreker bij borrels en andere gelegenheden.

Lisette Tseng

Mijn naam is Lisette Tseng. Ik ben derdejaars Spaanse Taal en Cultuur student en de huidige secretaris van SV ¿Ouisí?

Wat doe ik als secretaris? Ik stuur de ledenmails, houd de inbox van Ouisí in de gaten, notuleer de bestuursvergaderingen en algemene leden vergaderingen en ik beheer de social media waarop ik de activiteiten voornamelijk promoot.

Het klinkt als heel veel werk, maar ik vind altijd wel wat vrije tijd om piano te spelen, iets lekkers te bakken of om gewoon relaxt een film of serie te kijken. Daarnaast ben ik dol op lekker eten en verbrand ik graag de calorietjes door te dansen.

Jeroen Sentjens

Ik ben Jeroen Sentjens, tweedejaars student Franse Taal en Cultuur. Dit jaar mag ik de taak van penningmeester op me nemen voor SV ¿Ouisí? Je zou zelfs kunnen zeggen dat ik voor deze taak geboren ben met zo’n achternaam!

Het penningmeesterschap op zich behoeft waarschijnlijk niet veel uitleg: ik houd me bezig met de cijfertjes achter de vereniging. Alle inkomsten en uitgaven zet ik in een overzicht en houd daarmee de financiën van de vereniging draaiende.

Gelukkig kan ik hiernaast ook nog andere leuke dingen doen, zo ben ik zelf een enthousiaste (alleen niet zo heel goede) voetballer, een groot muziekfan en een (toch wel enigszins succesvolle) keukenprins.