Sponsoren

SV ¿Ouisí? is een studievereniging zonder winstgevend doel, waardoor wij volledig afhankelijk zijn van subsidies en sponsoren.

Wellicht vraagt u zich af in welk opzicht een samenwerking met SV ¿Ouisí? interessant voor uw bedrijf zou kunnen zijn. Dit zijn enkele van deze redenen:

Studenten Franse en Spaanse Taal en Cultuur zijn potentiële stagiaires of zelfs werknemers.
Een samenwerking met SV ¿Ouisí? is een uitstekende manier om bekendheid te verwerven bij studenten. Het gaat niet alleen om naamsbekendheid, maar ook informatie over carrièremogelijkheden binnen uw bedrijf. Dit geeft u de mogelijkheid om gepassioneerde (toekomstige) vakdeskundigen aan uw bedrijf te binden.

Academische wereld en werkomgeving
Wij proberen het belangrijke verband tussen de academische wereld en de werkomgeving te benadrukken. Deze mix tussen theorie en praktijk is zowel voor de studenten als voor u, het bedrijf, interessant. SV ¿Ouisí? probeert veel studiegerichte activiteiten te organiseren, waarbij deze relatie belicht wordt. Hierbij kunt u denken aan presentaties op de Bedrijvendag, bedrijfsexcursies naar uw bedrijf, trainingen of workshops door uw bedrijf of een symposia op de universiteit.

Samenwerking met andere studieverenigingen
SV ¿Ouisí? werkt op verschillende manieren samen met andere studieverenigingen, waardoor het bereik van een samenwerking groter is dan enkel de eigen leden van de vereniging.

Voor informatie over werving- en sponsormogelijkheden kunt u contact opnemen met de Acquisitiecommissie: acquisitie@svouisi.nl