Activiteiten december

Beste ¿Ouisí?-ers,

De temperatuur begint te dalen en de feestdagen komen steeds dichterbij… Maar voordat we de kerstvakantie gaan vieren organiseert ¿Ouisí? nog een aantal hartverwarmende activiteiten tijdens deze donkere dagen!

Ledenuitje: bowlenImage result for bowlen

Om de decembermaand goed te beginnen zal op donderdag 1 december het jaarlijkse ledenuitje plaatsvinden. De leden die zich hebben aangemeld gaan strijden voor de winst bij Olround. Poets dus alvast je bowlingbal, smeer je keel voor alle meezingers en train je beste worpen. Van 21.30 tot 22.30 zullen we gaan bowlen, jullie worden om 21.15 bij Olround verwacht.

Image result for frans pratenCafé Tandem F-N

Op dinsdag 6 december organiseert ¿Ouisí? samen met de Alliance Française het Café Tandem F-N. Op deze avond zullen wij op een ontspannen manier onze taalvaardigheid bijschaven met Franse natives. Daarna worden de rollen omgedraaid en zal het gesprek in het Nederlands verdergaan. Het zal plaatsvinden in Café The Fuzz (Van Broeckhuysenstraat 17, Nijmegen) vanaf 19.45. Graag aanmelden via de site. Entree: gratis.

Romans vs GermansImage result for spanje frankrijk duitsland

Spanje en Frankrijk hebben nooit zulke goede banden gehad met Duitsland… Om voor eens en altijd te bepalen dat wij de grootmachten van Europa zijn zullen we gaan strijden
tegen DVN (studieverening van Duitse Taal en Cultuur)! Op dinsdag 13 december zullen we met Romans vs Germans DVN verslaan door middel van een pubquiz en karaoke. Om 20.30 barst de strijd los bij Combo Mambo. Graag aanmelden via de site. Entree: gratis!

Halfjaarlijkse ALVImage result for alv

Het eerste semester zit er bijna op, dus het wordt tijd om de balans op te maken. Op woensdag 14 december om 19.00 zal daarom de Halfjaarlijkse ALV plaatsvinden in E2.70.