Activiteiten maart

Spellenavond
Op dinsdag 7 maart zullen we onze smartphones inruilen voor ouderwetsgezellige bordspellen. Onder het genot van een drankje zullen we de dobbelstenen gooien. Kom bewijzen dat je een echte ganzenbord- of levenswegkampioen bent! Vanaf 20.00 zullen wij bij Combo Mambo spellen gaan spelen. Let the games begin and may the odds be ever in your favor!

RAGweek
Van 8 tot 15 maart zal de RAGweek plaatsvinden. Tijdens de RAGweek zullen verenigingen proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor een nationaal en een internationaal goed doel. Het nationale goede doel is dit jaar AYA ‘Jong & Kanker’ Platform, dat zich inzet voor adolescenten en jongvolwassenen met kanker. Estrela de Favela, een goed doel dat zich inzet voor de scholing van kansarme kinderen in de sloppenwijken van Brazilië, is het internationale doel van dit jaar. SV ¿Ouisí? zal zich dit jaar op verschillende manieren inzetten voor de RAGweek:
Sexy met stijl besturenkalender (RAGweek)
Dit jaar staat voor het eerst het bestuur van SV ¿Ouisí? op de ‘Sexy met stijl besturenkalender’. Op Facebook was al een sneak peak van de fotoshoot te zien. Op deze enigszins erotisch getinte kalender zullen 24 foto’s van besturen staan. Aangezien onze bestuursleden al sexy genoeg van zichzelf zijn, is het vooral een stijlvolle foto geworden. Voor slechts 10 euro steun je de goede doelen en kan je je vergapen aan alle goddelijke lichamen! De kalenders zullen te koop zijn tijdens de RAGweek bij het bestuur.
Ganglunch (RAGweek)
De Letterencommissie, het samenwerkingsverband van de Letterenverenigingen, organiseert op 8 maart een ganglunch. Op de 12e verdieping van het Erasmusgebouw zullen de verenigingen allerlei lekkernijen verkopen om geld op te halen. Tussen 12.00 en 14.00 kun je je buik hier komen vullen!

Filmavond Spaans
Helemaal klaar met Netflix & chill? Kom dan naar de Filmavond op dinsdag 14 maart. Vanaf 19.00 zal er een Spaanstalige film vertoond worden in E2.66. Voor slechts 1 euro kan je genieten van deze película, drinken en versnaperingen. Na de film is er zoals altijd de mogelijkheid om na te borrelen bij het Cultuurcafé! Welke film het is blijft nog geheim…