Activiteiten Mei

Beste ¿Ouisí?-ers…

de maand mei is weer in zicht, dus tijd voor een nieuwe ledenmail. In het begin van mei zal een groep leden onder begeleiding van
de Reiscommissie op reis gaan naar Rome! Maar dit is niet de enige activiteit die we deze maand hebben..

Interview met Hondurese poëte Lety Elvir
Op woensdag 18 mei (om 15:45 uur) zal de Hondurese poëte Lety Elvir door Marileen La Haije, promovenda van onze opleiding Romaanse Talen en Culturen, worden geïnterviewd. Elvir onderscheidt zich door haar boeiende schrijfstijl die bestaat uit een combinatie van erotiek en maatschappijkritische thematiek.Het interview met Lety Elvir zal in het teken staan van haar huidige schrijfprojecten en haar tijdelijke verblijf als ‘writer in residence’ in Nederland, op uitnodiging van het Nederlands Letterenfonds en de stad Amsterdam. Heb je interesse in spaanstalige poëzie of wil je die beter leren kennen, kom dan op woensdag 18 mei allemaal het interview bijwonen! De exacte locatie wordt nog bekend gemaakt.

Sangríaborrel
Ja beste ¿Ouisí?-ers, we mogen weer! De datum voor de Sangría- borrel is bekend: 19 mei vanaf 20.30u in Café Daen! ¿Ouisí?-ers kunnen voor €7 de hele avond onbeperkt sangría drinken. Per lid mag je 3 introducés meenemen en voor deze introducés is het entreegeld €8.
Dit is jaarlijks een erg populaire activiteit wat zorgt voor een avond vol gezelligheid! Aanmelden moet weer via de site,
dit graag vóór 12 mei.

Aankondiging vierde editieInterlingua
De afgelopen maanden heeft de Communicatiecommissie hard gewerkt aan de nieuwe editie van deInterlingua. In mei zullen we de vierde editie van ons verenigingstijdschrift aan jullie uitdelen in de colleges!

Vooraankodinging ALV
Twee keer per collegejaar houdt ¿Ouisí? haar Algemene Ledenvergadering. De tweede van dit collegejaar zal plaatsvinden op donderdag 26 mei om 19.00u. Er volgt nog een officiële uitnodiging, waar alle informatie over de inhoud en de plaats van deze ALV zal staan. Houd in ieder geval deze
datum vrij!
 Bisous/Besos,