Coronabeleid SV ¿Ouisí?

​​Lieve leden,

Naar aanleiding van meermaals overleg en de berichtgeving van de universiteit en het RIVM omtrent het Coronavirus, hebben wij besloten om alle activiteiten vanaf vandaag 13 maart tot en met 31 maart niet door te laten gaan. De activiteiten die hiermee komen te vervallen zijn de Tentamenbooster Spaans van 16 maart, de Bestuursinteresselunch van 19 maart, de Tentamenbooster Frans van 19 maart, de Pubcrawl met GAG van 19 maart en het Kroegcollege van 26 maart.

Wij zijn aan het kijken naar de mogelijkheden om de bovengenoemde activiteiten op een later moment plaats te laten vinden.

Wij zullen jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen die plaatsvinden en de uitkomst over het overleg omtrent de activiteiten die gepland staan voor april. Bij vragen zijn wij bereikbaar via de mail of via berichten aan afzonderlijke bestuursleden.

Wij raden jullie aan om de berichtgeving van de universiteit in de gaten te houden omtrent het wel of niet plaatsvinden van colleges en tentamens. Wij hopen dat de activiteiten en het verenigingsleven zo snel mogelijk weer opgepakt kunnen worden en hopen op jullie begrip.

Met vriendelijke groet, ​

namens het XVIIe bestuur der SV ¿Ouisí?

Ruby-Lee van Lierop
Secretaris SV ¿Ouisí? 2019-2020