Eerste activiteiten nieuwe jaar ¿Ouisí?

De vakantie is alweer voorbij en de colleges zijn weer in volle gang, maar wees niet getreurd, einde van de zomervakantie betekent dat er ook weer activiteiten van ¿Ouisí? aankomen!

Diner rouler
De eerste activiteit van dit jaar is een typische verenigingsactiviteit: het Diner Rouler!
Het eetfestijn zal plaatsvinden op donderdag 24 september en begint om 19.30 uur.
Het is een activiteit die je dichter brengt bij andere leden van de vereniging die je nog
niet kent. Even een korte beschrijving:
Voor het Diner Rouler heb je kook- en eetduo’s. De kookduo’s maken een voor- en hoofdgerecht dat twee verschillende eetduo’s samen met hen op komen eten.
Om de avond wat interessanter te maken hebben we dit jaar er een kleine competitie aan verbonden. De eetduo’s gaan namelijk de kookduo’s een cijfer geven voor het hoofdgerecht en het nagerecht en het gemiddelde van deze twee cijfers wordt het aantal punten dat het eetduo geeft aan het kookduo. Alle cijfers die de kookduo’s hebben gekregen
worden bij elkaar opgeteld aan het einde van de avond, en de winnaar ontvangt een prijs.
We sluiten de avond met z’n allen gezellig af in Café Daen (Grote Markt 23) met een toetje
en de prijsuitreiking.
Dus, haal de innerlijke Gordon Ramsay in je naar voren en zet je koksmuts op, of
laat jouw culinaire kennis blijken door een cijfer te geven aan de chefkoks!

Kookduo’s krijgen een financiële vergoeding voor de boodschappen. We willen de eetduo’s vragen om een kleine financiële bijdrage te betalen ter compensatie van de uitgaven van de kookduo’s. Zo zijn de kosten gelijk verdeeld. Deze bijdrage bedraagt €10 per eetduo. We vragen van iedereen een bedrag van €1 pp voor het toetje.

Meld je aan vóór zondag 20 september via de site www.svouisi.nl.
Geef daar aan met wie je een duo vormt en of je een eet- of kookduo wilt zijn.
Je kunt je ook alleen aanmelden, dan maken wij de overige duo’s.
Voorwaarde voor kookduo’s: één van de twee deelnemers moet een kamer in Nijmegen hebben. Geef bij het aanmelden aan bij welk adres jullie gaan koken.

Bowlen
Een traditie die al eeuwenlang wordt uitgeoefend bij ¿Ouisí? is: Bowlen!
Dus ook dit jaar gaan we dit weer doen, en wel op donderdag 8 oktober!
We zullen gaan bowlen van 21.00 tot 22.30 bij Olround Bowling Centrum (Heyendaalseweg 90-92). Daarna kunnen we met de belangstellenden gaan stappen.
En het allerbelangrijkste, en leukste voor jullie leden, is dat deze activiteit
een cadeau van ons is aan jullie, onze leden! Deze activiteit is dus gratis!
We willen graag weten als je mee wilt gaan bowlen, dus geef je vóór donderdag 24 september op via de site van ¿Ouisí?

Aftertentamenborrel
Aan de eerste tentamens van het jaar willen we natuurlijk nog niet denken, maar wel aan de borrel die daarna plaats zal vinden! Jullie zijn van harte welkom om volledig te komen ontspannen en tot rust te komen in Café Daen (Grote Markt 23) op dinsdag 3 november. Het bestuur zal vanaf 21.00 aanwezig zijn, jullie zijn van harte welkom om je bij ons aan te sluiten!

Voorlopig dus genoeg data om in je agenda te noteren. Meld je aan via de site en we hopen jullie allen te zien bij de activiteiten!