Go Short zoekt vrijwilligers!

Go Short – International Short Film Festival Nijmegen is hét jaarlijkse filmfestival voor de korte film. De 10e editie vindt plaats van 11 t/m 15 april 2018. Go Short vertoont ieder jaar meer dan 300 korte films van alle genres tot maximaal 30 minuten. Naast film is er een uitgebreide randprogrammering. Het succes en voortbestaan van Go Short is mede-afhankelijk van vrijwilligers. Zonder vrijwilligers, no go! Zij zijn de helden die zich gedurende het hele festival inzetten om het tot een groot succes maken. Soms zijn ze duidelijk zichtbaar, soms blijven ze op de achtergrond, maar allemaal zijn ze even belangrijk. Als vrijwilliger maak je het festival van dichtbij mee en doe je uiteenlopende ervaringen op. Daarnaast krijg je een uniek t-shirt, de mogelijkheid om gratis films te bezoeken en toegang tot (exclusieve) feestjes!

Wil jij onderdeel worden van dit enthousiaste, gedreven en bovenal gezellige team vrijwilligers?
Kijk dan snel op www.goshort.nl/vrijwilliger voor meer informatie en schrijf je meteen in via deze link: https://www.festivalroosters.nl/app/goshort/aanmelden/3