Ledenreis SV ¿Ouisí?

Beste leden,
Zijn jullie het leren al bijna zat? Laten we jullie dan even goed afleiden van al het geploeter met dit ontzettend leuke nieuwtje: OUISI GAAT OP REIS! en het leukste nog, JIJ KAN MEE!

Dit jaar hebben we voor het eerst een reiscommissie die een reis voor jullie heeft georganiseerd!
Na lang beraden over waar de reis heen moest gaan, is de bestemming niet de minste geworden, namelijk … Roma! We studeren per slot van rekening Romaanse Talen en Culturen. Pak je agenda er alvast bij: de reis zal plaatsvinden in de meivakantie, van 2 tot en met 5 mei.

De kosten van deze reis zullen €283,34,- zijn. Wat er nog meer bij de prijs zit inbegrepen:

• Verblijf in FourSeason hostel, 3 nachten; inclusief ontbijt.
  • Activiteiten in Rome; denk aan Colosseum, Palatijn en Forum Romanum !!!
  • Vervoer in Rome zelf; shuttlebus van/naar het vliegveld en metro in Rome
  • En dus de vlucht, vanaf Brussel*

De reden dat we op Brussel vliegen is dat die vluchten een stuk goedkoper zijn en de vliegtijden die we dan hebben zijn fijner. Door die vlucht te nemen hebben we meer tijd om in Rome zelf door te brengen :)

Er is voor deze reis echter wel maar een bepaald aantal plekken beschikbaar, omdat we bij de organisatie rekening moesten houden met een bepaalde groepsgrootte. Het minimum aantal inschrijvingen om de reis door te laten gaan is 15 mensen. Maar het maximum is 30, waarvan er al 7 plekken bezet zijn door de leden van de reiscommissie en het bestuur. Er blijven dan 23 plekken over, wees dus snel! ;)

Wat moet je doen als je met ons mee wil?

1. Morgen (dinsdag 19 januari) om 12 uur ‘smiddags beginnen de inschrijvingen, vanaf dan kun je mailen.
  2. Mail voor 24 januari, naar activiteiten@svouisi.nl om aan te geven dat je mee wil.
  3. Als je op tijd bent krijg je daarvan bericht. In dit bericht zullen ook de details met betrekking tot de betaling komen.
  4. Mail vervolgens zo snel mogelijk je gegevens naar het bovenstaande emailadres:
  • Volledige naam
  • Geboorteplaats
  • Geboortedatum
  • Woonplaats
  • Mobiel telefoonnummer; om in Rome zo nodig iedereen te kunnen bereiken
  • Stuur als back-up een kopie van je paspoort/identiteitsbewijs (rijbewijs geldt niet) mee. Maar zet wel de bovengenoemde gegevens in de mail zelf, dat is voor ons handiger met boeken.
  • Als je dit gedaan hebt krijg je daarvan ook bericht en sturen wij je het programma van de reis op. Alleen nog zonder de exacte vliegtijden, aangezien die nog kunnen variëren.

We hebben er ontzettend veel zin in en de reisco zal zijn best doen om er een fantastische reis van te maken!

Salut!/¡Saludos!/Saluti!

De reisco en het bestuur.