Bestuur ’15-’16

V.l.n.r.: Eline Rensenbrink, Daan de Bruin, Roel Stroo en Farah Ysebaert.

Het bestuur:

Het XIIIe bestuur van SV ¿Ouisí? bestaat uit een gezellige mix van tweedejaarsstudenten Romaanse Talen & Culturen. Ze zijn door de passie voor hun studie met elkaar verbonden en zijn vastberaden om er samen met de leden een mooi jaar van te maken.

Ons beleidsplan:

• Naamsbekendheid Ouisí vergroten.
  • Het aanbieden van een gevarieerd aanbod in activiteiten.
  • Een gezamenlijke reis van Romaans die aansluit bij de studie.
  • De relatie tussen de Spaanse en Franse studenten van Romaans versterken.
  • De gezonde financiële situatie behouden.
  • Contributie verhogen zodat het tijdschrift een groter publiek kan krijgen.
  • Meer mensen betrekken bij activiteiten.

IMG_0096Voorzitter: Eline Rensenbrink
Mijn naam is Eline Rensenbrink, ik ben negentien jaar, en ik studeer Franse taal en cultuur. Dit jaar ben ik voorzitter van het bestuur van SV ¿Ouisí? en ik hoop er een gezellig en cultureel jaar van te maken! Deze zomer ga ik voor Vacansoleil op een camping werken in Frankrijk om mijn spreekvaardigheid te verbeteren, maar ook om werkervaring op te doen. Naast studeren speel ik graag toneel bij vereniging Gras. Tot snel bij een ¿Ouisí?-activiteit!

IMG_0108Vice-voorzitter: Daan de Bruin
Hoi allemaal! Mijn naam is Daan en ik ben 20 jaar. Ik studeer Spaanse Taal en Cultuur en ik zit nu in het tweede jaar. Dit jaar ben ik jullie vice-voorzitter en zal ik ook de activiteitencommissie leiden. Oorspronkelijk kom ik uit Vught, een dorp net onder Den Bosch. Daar speelde ik basketbal en deed ik aan karate, dit wil ik graag weer gaan doen nu ik in Nijmegen woon. Verder houd ik van muziek luisteren, liefst op een concert of een festival.

IMG_0084Secretaris: Farah Ysebaert
Salut! Ik ben Farah, 20 jaar en tweedejaarsstudente Frans. Dit jaar ben ik secretaris bij SV ¿Ouisí?. Ik kom uit Goes, provincie Zeeland, maar woon nu op kamers in Nijmegen. Sporten is mijn grootste hobby, ik hockey al heel mijn leven. Daarnaast bezoek ik ook veel concerten en festivals, want ik kan geen genoeg krijgen van de sfeer die daar hangt. Ik heb veel zin om dit jaar aan de slag te gaan als bestuurslid!

IMG_0104Penningmeester: Roel Stroo
Hoi! Ik ben Roel, tweedejaarsstudent Spaanse Taal en Cultuur en penningmeester van het XIIIe bestuur van SV ¿Ouisí?. Ik ben afkomstig uit Middelburg en heb een passie voor voetbal en muziek. Verder ben ik natuurlijk geïnteresseerd in alles wat met Spanje en Spaans-Amerika te maken heeft. Samen met de leden en de rest van het bestuur hoop ik er een mooi en financieel gezond jaar van te maken. ¡Hasta luego!