Bestuur ’18-’19

Lieve leden,

In het collegejaar 2018-2019 is het onze beurt om ons in te zetten voor SV ¿Ouisí?.

De taken zijn als volgt verdeeld:

Nour Steensma: voorzitter

Als voorzitter is het haar taak om de bestuurs- en algemene ledenvergaderingen te leiden en in de gaten te houden of alles goed verloopt binnen de vereniging. Ook zal zij bij externe activiteiten zoals constitutieborrels de vereniging representeren.

Marieke Elderman: secretaris

Als secretaris is zij verantwoordelijk voor het bijhouden van de sociale kanalen en de mail. Ook zal zij de bestuurs- en algemene ledenvergaderingen notuleren. Verder houdt zij de website bij en registreert aanmeldingen met betrekking tot lidmaatschap en activiteiten.

Sjoerd Mulder: penningmeester

Als penningmeester is het aan hem om de financiën van de vereniging te verantwoorden. Ook zal hij zich bezig houden met het contact met onze sponsoren.

Elise Ketelaars: vice-voorzitter

Als vice-voorzitter leidt zij de activiteiten-commissie en zal zij de voorzitter ondersteunen waar dat nodig is. Verder zorgt ze voor een goedlopende samenwerking met de afdeling.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn kun je mailen naar ouisi@student.ru.nl

Veel liefs,

Het XVIe bestuur

v.l.n.r: Marieke Elderman, Nour Steensma, Sjoerd Mulder en Elise Ketelaars.