Activiteiten April

Lieve leden,

Er zijn weer genoeg activiteiten voor jullie voor in de maand april!:

Filmavond
Voor €1 kunnen jullie een mooie Franse film komen aanschouwen in E2.53, om 19.15u.
Aanmelding graag vóór 10april via de site!

Letteren Lente Gala
Op dinsdag 12 april mogen we ons in pak gaan hijsen of in een mooie jurk om de lente te vieren op het Letterengala! SV ¿Ouisí? organiseert dit gala samen met nog 8 andere Letterenverenigingen (SVN, OSK, DVN, KNUS, Soda, USA, GAG, GSV). De deuren gaan om 21.30u open en het feestje zal tot 2.00u doorgaan. Deze activiteit die je absoluut niet wil missen zal plaatsvinden in Grand Café De 4 Heeren! (St. Annastraat 259). Een kaartje kost €7 voor leden en €8 voor niet-leden, waar een consumptiebon en hapjes bij in zijn begrepen. Als Ouisí-er kan je dinsdag 29 maart van 12.30u tot 13.30u een kaartje kopen op de bestuurskamer (E5.14). Wees er snel bij want er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar!

Ouderdag
Er zullen onder andere twee colleges gegeven worden en jullie zullen een rondleiding krijgen over (een deel van) de campus. Een van de colleges zal van de Franse kant van de studie zijn en gegeven worden door Janine Berns, het tweede college van de Spaanse helft van ¿Ouisí? en wordt verzorgd door Marly Nas. Er zal ook met zijn allen geluncht worden en naderhand zullen de ouders het cultuurcafé te zien krijgen bij de afterborrel. Het complete dagschema staat hieronder (we verzamelen dus om 10:30 in de hal van het Erasmusgebouw!) Tot en met 8 april kun je jou en je ouders aanmelden voor deze activiteit! De kosten van de ouderdag zijn €5,25 per persoon, daar zit de lunch bij inbegrepen. Dit bedrag graag overmaken naar NL25INGB0005596082 t.n.v. Studievereniging Ouisí. Je kan je aanmelden.

Het dagschema:

Inloop en verzamelen hal van het Erasmusgebouw
 11:00 – 11:45
Rondleiding over de campus (Erasmus, Gymnasion, TvA, UB)
 12:00 – 12:45
College Frans (Berns)
12:45 – 13:30

Het gaat 15 april om een ouderdag, dus het is de bedoeling dat je alleen je ouders/verzorgers mee neemt.
Dit doen we omdat we anders een te grote groep krijgen.

Infopraatje buitenlandverblijf

Ondertussen is er al meer duidelijkheid over deze activiteit! De activiteit zal plaatsvinden op donderdag 28 april (datum is veranderd) en zal om 19.00u beginnen. Er zullen derdejaars Frans en Spaans praten over hun ervaringen met studeren in het buitenland om er voor te zorgen dat eerste- en tweedejaars er wat van kunnen opsteken. Je kunt je tot en met zondag 24 april aanmelden via de site voor deze leerzame activiteit!

Mexican Party
Ook dit jaar organiseren de studieverenigingen USA Nijmegen en ¿Ouisí? weer de befaamde (of beruchte?) Mexican Party. Dit spetterende feest zal op 21 april losbarsten in de kelder van Café De Fiets.

Entree:
– Leden €2,-
– Niet-leden €3,-

¡P.S.: Onthou dat de zaal maar tot 2 uur afgehuurd is, waarna we het feest elders in de stad kunnen voortzetten!